Saya tengah buat esaimen malam tu bila die msg saye,

“syg, can I give u a call? we need to talk”

lalu saya ponk replied,
“err orang ngah wat esaimen, besides ramai neh..nnti kalo die call camne orang nk cakap ngn u..my friends dengar nnti..lol, kenapa? text jek la eh syg”

Lama gak die nak reply, selalu camtuh, tapi saya tunggu la msg die. Geram gak sikit-sikit sebab kalaw saya yang lambat reply mesti die marah and merajuk,women sangat!Tapi tak pe, sebab saya macho saya tak nak la marah die jadi saya tunggu.

Pastu msg masuk,
“Kite putus jek la eh, orang nmpak cam die x sayang orang jek..and I think you’re not ready to be in a relationship. It’s too early for us. I know u sayang I and I’m thankful for that tapi entah la I rase u tak ready lagik..I ponk rase I x ready lagik”

Saya replied,
“oke if that’s what you want..tapi I da start sayang u..jap I sayang tol kat u taw..tapi I think you’re right..I think I’m not ready yet. Jadi cane nie? Kite jadi kawan ah dulu oke? Let things take place accordingly, sometimes we don’t need to sort things out..WAH! ayat x bleh blah!”

Die replied balik,
“errm errm okay, tapi I sayang u taw..and thank you for loving me too, at least I know someone loves me. Thanks sayang..nak kiss bleh? orang ngantuk nak tdo”

Saya ponk replied gak,
.
.
.
.
.

korang tak perlu taw kowt saya replied apa.
Saya panggil skendel saya toh Smarties sebab die neh unpredictable gile.
Semalam die text lagik cakap nak sambung blik. What the fuck sangat!
Naseb baek die comel. Saya usha die agak lama la sebab kitorg jumpa thru a friend of mine. Lepak2 banyak kali gak la and I asked num hp die, saje jek la*haha ye ye jek sajek* Pastu die cakap die da lama usha saya, saya ponk cakap la jugak sebenarnya saya ponk da lama usha awak jugak. Sweet kan?

Uweek!
Muntah sekarang.

Tapi hati saya ada kat orang lain and sekarang saya try nak ambil balik hati saya toh bagi kat die lak. Kalaw tak bleh bagi sume ponk bagi separuh ponk oke lah.

Sebab saya suke Smarties. Seriously.

p.s. Gile tah pape post aku yang neh.Seriously, hormone tak betol 2-3 hari neh. Smarties la yang buat! Saya sayang Smarties.

